söndag, september 27, 2009

Now is the time. Kl. är 00:07.

Att äntligen återuppliva bloggen och berätta sanningen om varför den varit död ett tag. Många av er stackars - 2? - läsare vet nog redan... Men, här kommer bomben i alla fall. Min fina, helt högst ordinära blogg - som förr mest handlade om livets vardagligheter - vart någon gång mellan den 3:e juli och 4:e augusti en gravid-blogg. Yeah, you heard it! Bloggen är numera ett preggo, och jag med den.

Anledningen till att den fått vara vilande var nog att försöka hålla det en gnutta privat från början - för att inte jinxa det (jag kan vara så vidskeplig ibland...). Och att då samtidigt blogga när detta var det enda man tänkte på från början - omöjligt. Och helt ärligt, är det någonsin nån som går på när folk skriver "det händer så mycket just nu, stora saker, men jag vill inte berätta om det just nu..." Skulle inte tro det! Därför lät jag bli det. Så, där har ni sanningen... Den glada sanningen!


Nu ska jag återgå till att ha en mysig lördagkväll, hoppas ni har det därute också!


Over and out.

9 kommentarer:

Anolyon sa...

Jasså? Har du tänkt höja mammapengen massor eller? ;)
Jo, Jag minns fortfarande hur trött man var och jag är väl det fortfarande, men ändå mindre än jag var då.. ;)
Med oss är det bara bra, funderar på att komma förbi er snart och riva erat kök (eller sno det i garaget) :P

Unknown sa...

Grattis! Nu när man får säga det :-) Nu får vi se vem av oss som får först. Du ligger ju före, men en annan är ju inne på trean.

Lina sa...

Stoooort grattis (igen)! :)

Ida sa...

Modigt!! Jag är stolt :) Älskar dig

CARINA sa...

Grattis! Det känns som att moffa INTE kunnat hålla detta hemligt, typ! Hoppas du mår bra. Kram på dej! :-)

Helena sa...

Men åh =) Grattis Sara! Va roligt! Hoppas du måt fint! Kram

Maria sa...

Hah! Jag visste det! ;) Stooort grattis o så himla kul! Loella skickar sina varmaste grattishälsningar också!

Anonym sa...

Grattis så mycket! Superkul! Visste inte om jag skulle surra om det igår då vi kikade förbi..fastänn du visste att man vet så vill man ju inte alltid prata om det.. helst inte då det är från början. Men det verkar ju ha gått bra med veckor nu så grattis igen! :-) /Cissi

Sandra sa...

Grattis:) Du vet ju som redan att ja vet.. du vet ju var våra föräldrar jobbar :P haha.. Vi börjar vara många som ska gå med magar i vädret nu :) Trevligt då känner man sig inte så ensam.. :)