lördag, mars 20, 2010

VADSLAGNING! kl. är 00.39.

Som den tävlingsmänniska jag är, har vi nu en lite vadslagning här hemma. Nämligen om när bebisen ska födas egentligen. Beräknade är ju den 10:e, men jag tror den 12:e och David tror den 17:e. Vill ju inte beröva er alla på spänningen, så därför är det nu valfritt att delta i denna lilla tävling. Priset kan ju vara något riktigt fint (eller så är det bara äran) och prickar du även i rätt kön, då kan du nog få äran i valfri färg.

Kanske även måste ge er lite fakta, osjysst annars. Jag har inte haft särskilt mycket förvärkar, vilket skulle kunna tala för att det är ett tag kvar. Dock springer jag i trettioåtta-tusen trappor varje dag (känns det som) och har svårt att hålla mig stilla. Bebisen ligger även i startposition och är fixerad (vilket den dock varit i 3 veckor nu...) Men nu vet ni, ge mig era kvalificerade gissningar nu! Blir Grrrrrrreat!


Over and out...

9 kommentarer:

Ida sa...

Tror den 9e. :) Och tror på pojke, MEN VILL TRO FLICKA!

Unknown sa...

Usel på att pricka dag på andra. Bra på mej själv :-) Men en tjej den 14:e skulle väl vara trevligt :-)

Rammi sa...

Ja då ska jag vara med :)
Jag tror den 13:e :)

Ida sa...

And yes you can buy him the blue thingy with wheels on if you want to, Ill tell the rest that is already paxat! ;-)

Sandra sa...

Tror nog på en Tjej, den 11 :)

Cissi.K sa...

Jag tror på en tjej, den 7:e!

Anolyon sa...

Jag tror den 10:e bara för att..:)

Sen tror jag att det är en söt tjej där..:P

Elin sa...

Jag måste ju tro på den 7!!! Tror att farfar kommer att få en liten guldgosse i 50-års present!!!! Kram på er!!

Loella sa...

Den 18:e - för att ingen annan gissat det än :)