lördag, mars 20, 2010

Som sagt. Kl. är 00.10.

Det vart en upptagen fredag.

Har hunnit:

* Länsa frukost-buffen på Edda tillsammans med Marie. Dom är så korkade som släpper in två preggon på en buffe, suckers.
*Vattengympa. Lika skönt som alltid, kommer nog vara lite mör imorgon.
*Promenera på stan med Kisen. Eftersom hennes lekdejt tyvärr hade förhinder, men nästa vecka istället.
*Få samtalet jag väntat på - PÅ MÅNDAG KOMMER DOM OCH HEALAR TVÄTTMASKINEN!!!
*Gasat iväg till Orrliden och träffat Jenny, ätit en supermumsig limepaj (som jag självklart glömde ta receptet på...minnet...suck)

Och nu är jag hemma, typ 15 timmar senare. En toppendag helt enkelt, men nu börjar jag känna mig en aning trött. Ska bli skönt att ha helg, ha David hemma och ha lördagsmys.

Imorgon kära vänner, imorgon.

Over and out.

Inga kommentarer: