söndag, mars 21, 2010

Vecka 38. Kl. är 19.42.

Och att man kan bli så glad för så lite. Idag har jag nämligen inte haft på mig mammakläder på hela dagen. Ville nämligen inte ha täckbyxor på mig på min prommis. För jag hade bestämt att det var vår. Och det var det. Så jag tog ett par av mina gamla jeans. Och dom passade, i vecka 38. Så inga mammakläder idag. Bara oversize kläder. Magen har varit lika fri som en kalv på grönbete. (Hade för övrigt ingen jacka heller! Och det var vår! För jag frös inte ett dugg. Stackars losers som var välklädda.)

Nu blir det wipeout och mys för hela slanten! Om fredagsmys är överskattat, och lördagsmys är the shit, är söndagsmys verkligen THE SHIT!
Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

asså så fin du är med din mage vännen!:):):) och få på sig jeansen i vecka 38 är inte dåligt!!:):)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Sarah S sa...

Håller med Frida i allt! :) Tror för övrigt att det blir en flicka den 5:e ;) Kramar!

Unknown sa...

Kul att du kan ha dina vanliga byxor. Önskar att jag kunde säga detsamma. Men mina vanliga byxor är ju inte direkt den storleken jag hade innan den här graviditeten.