onsdag, juni 10, 2009

Inte ofta något är tänkvärt. Kl. är 23:08.


Men när radion spelade denna låt idag, var jag rent tvungen stanna av ett tag i bilen för att lyssna färdigt. Eftersom jag alltid är konstant efter har säkert alla redan hört denna, men om inte - Gert Fylking - Kära Studenter.
Kvällen spenderas med äppel-te, glass och Guitar Hero. Har en battle med djävulen att ta itu med, håll tummarna alla därute (annars finns det en viss risk att det kommer att ligga en gitarr på gatan nedanför fönstret imorgon. Och jag kommer förmodligen inte öppna fönstret innan.)
Imorgon blir det att lägga färdigt golvet i sovrummet, sedan är det (typ) klart. Carin? Ditt element lever just nu på övertid, och är snart det enda kvar att fixa - bara så att du inte tror att vi valt att behålla det...hehe... Varken jag eller David vet hur man tömmer ur element, och efter att ha googlat insåg jag att det inte var rätt sak att lära sig över internet. Hej vattenskada.
Nu kallar djävulen, and I must answer him. Den uppstudsiga fan.
Over and out.

1 kommentar:

Anolyon sa...

haha.. Du får ta hjälp av en kunnig och sen göra elementen perfekta..:)