torsdag, april 04, 2013

Åh denna Facebook

Jag inaktiverade mitt konto några dagar före nyårsafton. Det kändes som ett stort steg från början, konstigt och ovant - men som att en sten släppt från mina axlar. Jag tyckte inte att Facebook var särskilt kul på slutet. Det gjorde mig sällan glad. Snarare tvärtom, och jag införde nya regler hela tiden - typ "inte kolla FB efter 18"-regeln. Just för att inte ligga och grubbla över saker när jag skulle sova. Men nu.

NU!

Nu har mina klasskamrater startat en grupp på FB för att hålla kontakten, och jag är nyfiken! Undrar vad som sägs. Undrar om man ska våga sig på Facebook igen?


5 kommentarer:

Petra sa...

Vi saknar dig där Sara!
Ba' så du vet ;)
Kramar

Sara sa...

Åh så gullig du är! Nu väger det ju ännu mer, för att återigen skaffa fejjan :) Kram tillbaka!

Petra sa...

Bra ;P

Agneta sa...

Du får ställa in så du slipper se allt skräp. Kom tillbaka fina Sara!

Sara sa...

Ja, så får det bli - snälla Agneta :)