måndag, april 08, 2013

Finurligt och fungerar

Vaknade vid 16, klev upp och promenerade till dagis för att hämta hem min kompis. Sov från 9 till 16 och vaknade kanske en, eller två gånger - helt underbart. Jag är inte så bra på att vända på dygnet, jag tar liksom chansen på måndagen och sover.

Men det jag skulle komma till, det här med röd tråd är väl inte min starkaste sida ju ikväll, men när jag bytte sim-kort plingade det både en och fyra gånger i telefonen. Så jisses vad bra det fungerade!

Dagens träningsvärksstatus: ryggen! Jag har hört en del nämna sin gluteus, träningsvärk och Bodycombat 55 i samma mening - men inte jag. Visst, det är MYCKET ben - men inte särskilt mycket träningsvärk. Blir nog annars när man fått köra en del gånger. Men, faktiskt - detta förtjänar ett helt eget inlägg. Senare.


Inga kommentarer: