torsdag, april 11, 2013

Don't feel like doing anything

I ett anfall av samvete, så gick Dino och hämtade min stegräknare när jag frågade honom. Jag vet inte varför, men han vände sammanbitet på klacken och stegade iväg till vardagsrummet - smällde i en massa lådor och kom tillbaka med den i handen.

Jag ville jubla och köpa en trisslott. Passade på att fråga om en del andra saker som försvunnit. Min mössa till exempel. Men se, den gubben gick inte. Men det gör inte så mycket, jag hittade den när jag städade. Bakom en dörr. Med vad jag tror kan ha varit en clementin?

(Förresten hämtade han den på eftermiddagen. Jag har nu lyckats samla ihop till...2204 steg. Yeeeah.)

I övrigt har det här varit en lång, trött och oproduktiv dag. Jag skyndar mig i säng, för att det ska starta en ny. Och godissuget! Gaaaah!

Inga kommentarer: