tisdag, april 02, 2013

Mumsfrukost!

Gjorde egen snabbmusli till frukost imorse, rostade fiberhavregryn, lite kokosflingor, lite hackade nötter, linfrön och vaniljpulver. Avnjöts med hälsoyoghurt och färska jordgubbar. Smakade tametusan fantastiskt!

Denna tisdag har jag slagit upp mitt lilla studiehögkvarter på Friskvårds. Började med 5 km på löpbandet, sedan blev det rygg och biceps i gymmet :) Det är härligt att vara här, härlig stämning - jag sitter på övervåningen och lyssnar på det härliga sorlet nere i gymmet! Bra plats för läsning :)

3 kommentarer:

Petra sa...

Blev det rygg och biceps efter mitt upplägg? Vad tyckte du isf? :)
Kram på dig!

Sara sa...

Det vart det!!! Jag gillar det skarpt :) Sved bra i bicepsen vill jag lova, och återigen...fick gå ned rejält i vikter. Typ två pyttesmå :) Men himmel vilket bra pass, tack för den här nytändningen Petra! :) Kram på dig!

Petra sa...

Roligt att höra! :D