tisdag, april 09, 2013

Releasesöndag

När releasen var på lördag, så sussade jag ju gott. Men - det gjorde inte så mycket, tur det finns söndagskvällar.

Det vart ett dubbelpass, och jag kände mig märkligt nog ganska stark. Dessutom var det roligt att köra två nya pass. Bodystep 91 var en trevlig överraskning - jag gillade den jättemycket! Bra musik och väldigt medryckande. Dessutom minst lika svettigt som den förra releasen, man liksom känner att den kommer bli toppen.

Bodycombat 55, jo den levererar. Uppvärmningen är toppen, trean är minst lika bra som den senaste - och det säger inte så lite. Hela passet känns lite glatt, mycket rörelse över hela salen. Allt som man kan önska är med, streetfighten och roundhouse knees. Det är kul ända till maglåten, då känns det lite som att dom tappade inspirationen. Ett stort, stort plus på svettmängden jag arbetade upp - det rann nästan från ansiktet under tiden jag gjorde mountain climbers.

Men, för att sammanfatta det hela. Mina redan helt awesome söndagar, vart igår ännu bättre. Jag längtar redan till nästa :)


2 kommentarer:

Zandra sa...

Så himla roligt att höra dina tankar från 55an! ÄNTLIGEN får ni köra den... Hehe. KUUUL! Bara att ösa på nu! :)

Sara sa...

Haha, så gullig du är! Jag önskar du var på Friskvårds och körde! Jag gillade verkligen 55:an, men jag har liksom testat på den en gång tidigare och då älskade jag den! Nu kändes det lite mer ljummet, och jag tror det kan ha med sällskapet att göra ;) Kram på dig!