måndag, april 22, 2013

Gymvecka

Alltså. På grund av att en viss Dino fyllde år förra veckan, och på grund av att hans mamma var mest exalterad - så har jag kvar två (TVÅ!!!) gympass till den här veckan. Det plus nattjobb i helgen, gör detta nästan omöjligt...men...

...challenge accepted!

Jag kommer vara en sorglig spillra av mig själv på måndagmorgon. Vi startar i alla fall dagen med bröst, axel och tricepspass. Medan jag står och stånkar och frustar som en brunstig ko nere vid vikterna så vore det ju kul om ni berättade något roligt. Vad har ni gjort i helgen? Tränar ni något idag? Vad som helst!

4 kommentarer:

Sarah sa...

Men hoppsan hejsan! Kör hårt :D Jag har vilodag så jag har just varit och gått broarna i blåsten, och snart ska vi gå på teater och se Den inbillade sjuke med Tobias och Mirjam :) Imorgon Umeå igen! Vecka 3 nu, snaaaart bodycombatsonsdag igen som vanligt! Åh Sara de är helt väääärdelösa i Umeå på combat :( Ja man får säga så för så är det!! Haha ;)

Zandra sa...

Jag skulle kunna berätta att jag har haft en fin helg, fylld av träning OCH vila. Idag har jag däremot varit lite lat, jag körde bara 30 minuter GRIT. Däremot så dog jag, körde hårt! Du borde komma hit och testa, det är grymt!

Sen vill jag kommentera Sarahs inlägg. Haha, combat i Umeå är ingenting i jämförelse med vad ni är van vid. MEN kom till IKSU så får du grymma instruktörer i alla fall! Onsdag 17.05, salen tar 250 pers, du har grym plats och det är oftast ösigt! Men det är inte någon combat-feber direkt, kanske inte märks när det "minsta passet" tar typ 80 pers... Det blir inte så intimt. För övrigt, Sarah borde också komma och testa GRIT! När hon liks är i Umeå!

Sarah sa...

Zandra, jag kan tänka mig att det är stor skillnad på IKSU!! :) Tyvärr märks det i priset också :/ Man har ju inte direkt mycket pengar över som student... så både läget på gymmet och priset spelade in när det blev Medley, men men :) Jag är hemskt sugen på att testa GRIT faktiskt! :)

Sara sa...

Jag håller med Zandra, jag tycker du ska testa Sarah! Så kan du komma hem och berätta, berätta allt och massor! Jag startar en insamling så du får det betalt och klart! Härligt att höra om era dagar, ni inspirerande brudar :D