måndag, januari 03, 2011

Ni vet i hormonruset, efter man har fått barn, då ska man inte handla saker!

Jag tycker ju inte ens om yoga. Men om jag gjorde det, skulle säkert denna dvd vara bra. En massa olika yoga, man kan göra med sin lilla bebis. Till och med bebismassage. Säkert toppen, men jag tycker ju verkligen inte om yoga. Så, om någon vill ha den - ta den. Se det som en utlottning, där den första som skriver att dom vill ha den, den personen vinner. Eller som en sådan där "bloppis" (vilket töntigt ord) fast gratis.
Oöppnad. Det var ju ett värt köp.

9 kommentarer:

Matilda sa...

Hejsan :)
Jag kan gärna ta den, min bror och Emma ska nämligen ha bebis i april så kan ge den till Emma i present :)

Mvh Matilda Eriksson
Du kanske minns mej mer som hon som äger hunden Twiggy :)

jagochtwiggy.blogg.se

hanna sa...

ja vill ja vill;D

Anonym sa...

vore kul att testa!:) tar dom gärna!!!::):)

Kram frida (www.shooooo.blogg.se)

Sara sa...

Matilda, du var ju helt klart först! Ledsen Frida och Hanna, det kommer säkert fler tillfällen (inte slut på hormoner inte!). Hur vill du få tag på den? Hälsningar Sara

Matilda sa...

Tackar :)
jadu de lästaste kanske vore om vi sågs och du lämna den så :)
Eller vad tycker du?
Dock är jag bara i bure till den 14januari så de måste ske före de :)

Mvh Matilda

Sara sa...

Men innan den 14:e ska vi väl kunna fixa det! :) Men, annars om du bor någonstans när du är här och hälsar på, och den platsen har en brevlåda - så kan jag svänga förbi när jag rastar bilen nästa gång! Vars bor du någonstans i Sverige annars då? Allt bra med dig och Twiggy? :)

Matilda sa...

Okej de låter bra :)
Jag är bor nu på biologigränd 23, om du vet vars de är :)
Jag bor numera i åmål sen ca 5månader tillbaka :)
Jo de är bara bra Twiggy är skit glad att vara här uppe igen och hälsa på så hon är de fullfart på :)

Sara sa...

Det hittar jag till, jag svänger förbi imorgon och lämnar den :) Förstår hon är glad, men så roligt med ett nytt ställe! Kul med något annat än Bureå ;) Jag ser ju om jag ser er imorgon!

Matilda sa...

Vad bra :)
Jo de är verkligen kul :)
Jo de gör du :)
Tack för skrivan om vi inte ses :)