tisdag, januari 18, 2011

Vet ni att den 15:e Januari var det ett år sedan jag gick på mammalediget. Ett år! Det känns som två veckor sedan...

Jag avslutade med flaggan i topp, och en 60-timmars arbetsvecka. Och jag minns så väl känslan, och hur den där tiden förändrade mitt liv. För första gången i mitt liv tog jag hand om mig själv ordentligt, jag gick långa promenader med Kia. Läste böcker för första gången på...evigheter. Tog långa duschar, och smorslade in mig med allehanda godoftande saker efteråt. Varje tisdag var jag på vattengympa. Jag var lyckligare än jag någonsin varit...



...och sedan vart livet bara ännu bättre.


Så läs här om du vill höra om en livsnjutares vardag. Eller läs hela januari 2010, om ett preggo som älskade att vara gravid. Åh. Vad jag kan sakna det.

Inga kommentarer: