tisdag, januari 04, 2011

Jag har inte så mycket bättre för mig. Så då sitter jag vid datorn.

Och när allt på internet tagit slut, och när valet står emellan nätshopping och att uppdatera bloggen. Ja, då uppdaterar jag bloggen. Bara att be till gudarna att jag har något bättre för mig när jag uppdaterat klart alltså.

Det blir inget pulitzer-pris för detta inlägg alltså.

Imorgon blir det mammaträff igen. Ska bli trevligt,


Eftersom det ändå är kört med författarpriset, kan jag berätta om min dagdröm idag. När vår BVC-sköterska frågar om Dino kan sitta, så såg jag framför mig hur han hoppade upp och körde en liten breakdance till sin nya favoritlåt (tight jeans, double d´s, makin me go woooohoooo). Ljuset skulle dimmas, och en discokula skulle förmodligen droppa ner från taket. Det vore någonting. Dagdrömmar, det gillar vi. Så, med den synen på näthinnan ska jag nu gå och sova.

Inga kommentarer: