fredag, januari 14, 2011

Jag glömde ju uppdatera er om epilatorn.


Eller som den numera kallas - min stora kärlek. Den är fantastisk! Ingen har tittat snett på mig på gymmet. Ingen har försökt slita ut mig ur provrummet och skrikit: "det här är faktiskt damernas!". Spirorna som tidigare såg ut som om dom tillhörde en gammal grek, är numera hårfria! (Och stubbfria!) Och nu har det hållit i sig i en och en halv vecka, sedan sist.
Jag trodde inte jag skulle säga detta. Men den skulle kunna få mig religiös.


3 kommentarer:

Maria H sa...

Asså jag hade en sån där epilator på 90-talet och då kändes det som att apparatjäveln slet skinnet av benen när den tog håret! Men tekniken har väl gått framåt :) Det låter ju som en fantastiskt bra apparat! :)

Sara sa...

Ja, alltså - den är ju inte skön som en massage direkt :) Men, inte värst alls! Och att man får hårfria ben länge, det är ju som att en önskning slagit in! Mina brukar annars kännas stubbiga ungefär samma sekund som jag lägger bort rakhyveln ;)

Santa sa...

Hejhej Sara :) hittade till din blogg:D men vad säger du, är dem bra dem där? är så less på rakhyveln, då det ser likadant ut 2 dagar senare..hmf.

Hur lever livet annars? Dino växer så det knakar :) är du fortf hemma mammaledig? :)