måndag, januari 24, 2011

Ibland tappar man bara blogginspirationen.

Jag tror att jag gjort det nu. Bara lite. Eller så har jag bara tappat tiden? För hur prioriterat känns det att sätta sig vid datorn, och skriva ett långt och fyndigt inlägg när det finns andra saker att göra.
Som att plocka bort Dino från LED-belysningen som han plockat ner från trappen. Duscha, sminka mig och använda epilatorn. Fundera allvarligt över vad jag ska göra med mitt träningskort, som bara har ett klipp kvar. Plocka ner julen i Dinos rum. Ja, och ta bort Dino från LED-belysningen igen...och igen...och igen...och igen... Byta hans blöja.

Ja, och sedan måste jag ju hitta den där fyndiga detaljen -som blir ett bra blogginlägg - i den här samlingen högst ordinära saker. Eller hur?


Nä. Vad säger ni? Nu får det bli en sådan där blogglista va? På 30 dagar ska jag nog komma på något vettigt att skriva.

Inga kommentarer: