onsdag, april 11, 2012

Väl spenderad tid.

Jag har försökt rota runt lite i den något förlegade bloggdesignen, den är inte riktigt klar än - men känns i alla fall mer uppdaterad. Känner mig lite "el stupido" eftersom väckaren ringer om fyra timmar, imorgon kommer bli en sån där dag som inte ens smink kan rädda. Men det är ju onsdag i alla fall! Även om det kanske inte blir combat, ifall jag inte lyckas hota eller muta mig till en biljett, hehe.

Bilderna är från det senaste hemma-axel-passet.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju en superfin bloggdesign!

/M

Sara sa...

Tack så mycket snälla du! :) Om jag bara hade varit lite vassare på datorer hade det kanske inte tagit så lång tid heller :) kram!

Unknown sa...

Du får säga till om du behöver hjälp nästa gång :-)

Sara sa...

Det kommer säkert behövas någon gång, jag är inte särskilt vass på allt med...koder...och sådant :) Det är coolt att du kan så mycket!