måndag, april 16, 2012

Det kan ju tyckas som att jag glömt.

Men det har jag inte, jag bara bidar min tid. Så - "Platt mage, stark rygg". Det var två stycken som skrek ganska högt, det gillas - och eftersom snälla Agneta erbjöd sig att ge bort ett av hennes ex (filmex, alltså inte bara ett ex) så finns det nu två stycken! Maria och Elin, ni får varsin! Elin, om jag bara får din adress så skickar jag en DVD - Maria, din tror jag att jag ska lyckas leverera själv!

Annars är det riktigt lugnt här hemma, solen skiner - men Didde är febrig, så vi njuter på avstånd. Imorgon blir det VAB, och jag hoppas bara att han ska få vara frisk till på torsdag. Då fyller han ju hela två år! Det ska firas med ballonger, sång och kanske en liten godsak till kvällen.

(Dinos 1-årsdag, min lilla gokille. Så fort du blir stor.)


Ikväll blir det nog att lägga Dino, stöka lite och sedan träna lite. Förmodligen axlar, eller kanske rygg. Inget med triceps i alla fall, det är ett som är säkert.

Och - icke att förglömma - TACK för att ni är så duktiga på att kommentera! Det är så roligt, jag försöker välja noga vilka frågor jag svarar på i ett inlägg och vilka jag svarar på i kommentarsfältet. (M? Det finns ett svar som dryper av pepp i kommentarsfältet! Keep up the good work!)

Inga kommentarer: