måndag, april 09, 2012

Egentligen letade jag fribiljetter till gymmet.

Men hittade denna i gömmorna! Alldeles inplastad och ny, och inte bara det - utan det här var den första träningsdvd jag hade hemma (fast den här är förstås oplastad och använd, jag hade två exemplar). Träna core, hemma i ditt eget vardagsrum - på kort stund. Passar nog de flesta, men är alldels ypperlig att starta med - eftersom man själv kan bestämma svårighetsgraden.

Så, jag tänkte att någon kanske ville offra sig på att ta denna? Bortskänkes? Är det flera som vill ha den, så vinner den som skriker högst! Låter det bra?

3 kommentarer:

Maria sa...

Men jag Maria kan behöva lite magträning:)
Så jag får bort allt flubber ;)

Unknown sa...

Jag fick ju din andra, men jag hade en sedan innan. Så jag tänkte att du kan ju få skänka bort ett av mina ex också.

Elin S sa...

Ja kan gärna ta den =) Dock bor jag ju en jädra bit bort men :/ aa.. som sagt, hade gärna tatt den!