fredag, april 20, 2012

Ska träna på att vila!

Fredagar = Bodypump och spinning, sjukt kul båda två! Bäst var nog att jag klarade hela bicepslåten, med inte så mycket vikt på förstås, men utan att få avdomnade armar! Kanske börjar all bicepsnötning ge resultat? Dessutom var armarna maffiga efteråt!

Men nu blir det en oönskad, men mycket välbehövlig vila på några dagar. Tills på onsdag tänkte jag som mest ta en liten promenad här och där. Ja - jag kommer att bli grinig. Ja - det kommer att bli både trist och svårt.

Men.

Kroppen behöver det! All denna träning, ger verkligen resultat - men nu börjar det slita lite. Jag är stolt över att kunna ge ALLT i varje träningspass, fast jag minns inte hur det är att vakna upp utan träningsvärk (på riktigt). Är det inte rygg, är det axlar, eller biceps eller en massa olika ställen. Jag älskar träningsvärk, men jag känner att kroppen behöver en lite längre sammanhängande vila (typ fem dagar...).

Så blir det! Skriv därför gärna och berätta om eran egen träning, något slags endorfinpåslag måste jag få (även om det inte är mitt eget).

Inga kommentarer: