måndag, april 23, 2012

11 timmar och 55 minuter.


"Eventuella brott mot den utmaningen måste ju resultera i tillägg på tiden du måste avstå godis. Eller hur?"

Det lät som en bra ide tycker, jag har inte tänkt så långt egentligen - för när jag bestämmer mig för något så åker tjurskallen på och jag bara MÅSTE klara det!

"Och vad räknas in i kategorin: GODIS!??"

Jag tänker såhär, är det gott är det okej. Är det gott och onyttigt är det inte okej. Alltså tänker jag köra utan bakverk, utan chips, utan läsk med socker i... Jag känner mig själv ganska bra vid det här laget, och vet att jag måste hålla tyglarna ganska hårt på mig själv. Tillåter jag annat gott så ersätter jag oftast bara godiset. Fast, där tycker jag att man ska klura ut hur man själv fungerar - och hur man själv vill göra. Kanske har du bättre karaktär? Välj det sätt som passar dig bäst!

Men en sak vet, denna goding som jag just hittade i kylen. Efter att ha jobbat förmiddag. Inte ätit middag och är lagom trött. Den är inte okej! Men jädrar vilken frestelse...


1 kommentar:

Elin S sa...

Kämpa på =) Du klarar det! Tusen tack för filmen, fick den idag! Och jag har kikat igenom den och i morgon ska jag testa. Det finns endel riktigt bra övningar för mig och min mage/rygg faktiskt! Återigen tusen tack. Kram Elin