måndag, april 16, 2012

Sånt som händer.

Jag tycker så himla mycket om att träna, ni vet, sådär mycket att jag har svårt att begränsa mig. Dessutom är ju min största skräck att jag skulle skada mig - för jag vet inte hur jag skulle kunna sitta still! Men inte ens den rädslan kan begränsa mig.

Igår var jag på gymmet vid 18, när söndagsspinningen egentligen skulle ha börjat - men eftersom det var hockeyspinning så tänkte jag skippa den. Annars missar man ju alla pass. Sprang 4 km, och körde ett halvdant biceps/triceps pass, sedan combat (som var riktigt rolig). När combaten var klar vid 19.15 så var AIK några minuter in i andra perioden - så jag hoppade in! Skitbra, kändes det då! Jag älskar att få stilla den där träningsklådan ordentligt! 21.45(?) så klev jag av cykeln igen - och kände mig lycklig...och gammal!

Men det allra värsta, jag har så ont i knäna! Igår kunde jag inte gå i trappor, men idag är det lite bättre - men inte helt bra! Attans. Blir att fokusera lite mer på överkroppen i början av veckan!

Inga kommentarer: