onsdag, april 04, 2012

Lite lyx.

Efter träningen! Dagen idag har varit intensiv, men bra. Vi har haft planeringsdag sedan tidigt imorse, och givetvis lyckades jag försova mig. Våra planeringsdagar är jinxade för mig, jag tror jag har en hundraprocentig försovning på dom. Hann knappt packa träningsväskan, och ingen frukost. En macka och Kesella vid 10, följdes av en tvivelaktig (men ändå ganska god) lunch. Efter planeringsdagen fick jag träffa min fina vän, det gjorde verkligen min dag ska du veta! Alldeles för trevligt var det, så middagen fick vänta. Bodycombat på det, som jag trodde skulle gå asdåligt på grund av skitdåliga uppladdningen. Men för tusan, det gick bra. Jossan rockade passet!

Dessutom känns det som att det går bra nu! Jag tycker man kan se lite skillnad, och det gör mig så glad och stolt över mig själv! Nu är det bara fortsätta...

Dags för sen middag! (alltså, det nedanför är inte middagen - det är bara efter träningen-mums ni vet. Jag åt en Subway till middag, tyvärr finns det inga bildbevis. Jag var så hungrig.)

Inga kommentarer: