tisdag, april 17, 2012

Jag fick till ett bra snabbpass ikväll.

Rygg och bröst, och rygg gick toppen - bröst gick halvdant. Lägger man ihop det, så gick det bra...tror jag...

Jag har redan träningsvärk, det vart marklyft och roddar - superskönt! Imorgon blir det nog axlar och mage. Dessutom har det varit en bra matdag, fått i mig massa protein, i tre mellanmål och frukost, lunch och middag. Annars brukar något proteinrikt ofta få ersätta lunchen. En bra dag!

(Bilden är ju skitdålig, men för att vara helt ärlig med er - kan man ta bra bilder efter ett pass, då har man inte tagit i ordentligt. Det där är någon slags balansakt mellan skakiga fingrar och en skakig arm.)

(Och ja. Det är en madrass som ligger på golvet. Men det är inte för att vi tänkt inreda källaren i bästaste Fritzl-stil. Det är inte heller för att vi tänkt röva bort en ungmö och spärra in henne. Nej nej nej. Det är ju HUNDEN, hon har pissat på den.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Jag måste först få säga att jag gillar din blogg. Sen har jag en liten fråga, ang att du skrev om hunden och att jag tidigare sett att du tränat med henne. Hur är det med det nu? Tränar ni fortfarande :D och hur går det ihop med träning, sambo, barn, jobb och hund? Hinner man med allt?