måndag, april 02, 2012

Första april.

Och faktiskt fick jag testa nya Bodypumpen ikväll, det var helt okej. Inte sådär överväldigande fantastiskt, men helt okej. Maglåten var bra, och ska man lix plåga sig i planka så kan man ändå göra några mountain climbers. Lite musik som man kunde nynna med i, ingen låt man direkt minns. Men helt okej. Combaten gick lite på tomgång, men genomfördes. Och till sist vart det ett Bicepspass i gymmet. Minns inte ens set och vikter, jag bara körde tills jag inte orkade längre.

Nu har jag bestämt mig för höja satsningen ett snäpp till. Såhär långt har jag lyckats höja träningen, på smarta sätt. Men nu är det kosten också, proteinet kanske främst. Jag ska bli bättre på att få i mig mer protein, och hålla reda på hur mycket jag fått i mig. Räknar man, och håller sig till 1,5-2 gram protein per kilo kroppsvikt är det ständigt för lite. Nu tänker jag höja den satsningen med. Jag får lägga ut lite nya formbilder, så får ni se om det hjälper.

Har ni blivit lurade då? Bästaste Ann ringde när jag var på väg till gymmet och meddelade att Bodypumpen var inställd, på grund av magsjuka. Många tankar for igenom huvudet ("är det för sent att boka spinning?" "ska jag gymma istället?" osv...) innan hon kläckte ur sig "APRIL, APRIL!!!". Den var bra, och jag såg ju inte Ann under tiden hon lurades - men jag har ändå en känsla av att hon såg ut såhär:

Inga kommentarer: