måndag, april 09, 2012

När saker kommer ivägen för träningen.

Det gör mig grinig. Den här träningsveckan går inte bra, även om jag försöker göra mitt bästa av den. Kunde inte fara i fredags, och hade dessutom tagit fel på tiden - så att jag fick en varning. Den tredje, visade det sig på lördagmorgon - när jag skulle boka combaten. Kunde inte boka, och nu ikväll när jag spärrat upp kortet är jag 29:e reserv. Kul.

Kom till gymmet ikväll, och hade missat mitt pass - eftersom dom lagt det en timma tidigare. Påskhelvete. Tänkte att "jag kan ju gymma lite istället". Upptäckte att dom stängde tidigare (påskhelvete) och att jag skulle vara tvungen träna och duscha på 37 minuter. Bestämde mig för att slänga på mig lite mer paltor och dra till personalgymmet igen. När jag kom dit hade jag cirka 45 minuter på mig att träna, och det var bara inte nog för att ta ut mig. Så som jag hade behövt.

Imorgon är jag reserv till träningen, onsdag också. På fredag jobbar jag och missar min sedvanliga pump/spinning. Och det enda jag känner är GAAAAAH!

Ibland är det ett himla pusslande. Ikväll vart det i alla fall ett hyfsat biceps, triceps och bröstpass. Komprimerat, men ändå hyfsat.

Fast ändå: GAAAAAAAH!

2 kommentarer:

enbitavlivet sa...

Awww, jag skulle också vara arg! Hoppas, hoppas du kommer med ikväll och på onsdag!! KRAM :)

Sara sa...

Tack Sarah! Oddsen ser mycket bättre ut ikväll i alla fall, "bara" 10:e reserv...