tisdag, november 17, 2009

Vem har bäst arbetskamrater? Kl. är 15.02.

MEN JAG SÅKLART! Kolla själv:

Tack för en trevlig kväll. Det måste vi göra om snart, inte bara för att ni är trevliga. Men går vi ut och äter slipper jag laga middag...
Kolla förresten särskilt in sista bilden. Ett äldre par i bakgrunden, som inte sa ett ord till varandra under hela middagen. Den kvällen lovade jag mig själv att jag och Herr Nilsson aldrig ska bli så.
Nu ska jag:
* Diska
*Städa ur kylen som luktar skumt(omte, inte)
*Laga TACOS - mums.
*Träffa Marie och fara på vatten gympa.
*Handla pytte-lite godis och titta på Hells Kitchen.
Jag ska nog överleva denna ubertrevliga dag!
Over and out.

2 kommentarer:

Emma sa...

låter som du har haft roligt.. :) Kul med vatten gympa.. de ska jag nog också pröva på nån gång...

Sara sa...

Jo, det var verkligen kul - men jobbigt. Och man blir så trött efteråt... Du får hänga på någon gång, det är typ tisdag, onsdag och torsdag tror jag. Nu blir det godis och tv!