söndag, november 22, 2009

Jag tror att jag är fast. Kl. är 10.56.

...i Tradera-träsket igen! Jag som hade lyckats ta mig ur detta, men nu har jag upptäckt hur bra det är att det finns igen. Särskilt när man är preggo. Och bor långt upp i detta avlånga land. Och det bara finns en affär som säljer mamma-kläder. Och dom tar bra betalt.
Hittade just ett par hm-jeans, som jag för cirkus två veckor sedan stod och sörjde inne i provhytterna på HM:s preggo-avdelning. Halvvägs upp för rumpan var dom, samtidigt som jag försökte luska ut exakt hur lång t-shirt jag skulle behöva ha för att täcka den glipan. Alternativt gå ner, men det kändes inte rimligt. Vart aldrig människa efter det. Tills igår kväll. När jag hittade dem på Tradera, till typ halva priset. Och rätt storlek.


Här är i alla fall tröjan jag budade hem igår. Den ska jag ha överallt, förutom på jobbet. Kanske.

Idag ska det monteras köks-stommar, om det inte blir att sätta upp julbelysningen. Kort och gott: något finns det alltid att göra.

Over and out.

1 kommentar:

Sarah sa...

I know, det är helt makalöst vad mycket man kan hitta där! Och vad lätt man fastnar... O.o Men Sara, det är ju bra att vi kommit till insikt om vårt beroende, att vi står för det menar jag, då är ju ett steg taget i alla fal, haha ;) Jo det var synd! Jag blir borta ett tag till, men sen kommer jag tillbaka! :) Kram Sarah.