måndag, mars 15, 2010

Trumvirvel! Tadaaaaaa! Kl. är 21.16.


Jag vet att efter-bilder ska komma sist. Men blogspot har någon slags underlig fetisch för att retas med folk, och bestämmer själv ordningen på bilder. Så här ser i alla fall bebisrummet ut nu! Bara lite lister kvar, och någon tejpbit. Sedan ska den roliga tunneln i väggen fixas. Men, inflyttningsbart är vad det är nu. Och nog bubblar det en gnutta stolthet inombords när jag tänker på att det var jag som gjorde det. I nionde månaden. Golv och väggar och tak. Det trodde jag inte om mig själv. Yeah!


Och såhär tjusigt var rummet innan!




Nu ska jag spendera 4 veckor med att bara njuta av livet. Med början imorgon. Hoppas det är fint väder.


Over and out.



5 kommentarer:

Anonym sa...

va fint!:):):):) fan va duktig du varit!!:):) du som målat dinosaurierna på väggarna?:):) super fint hur som!!:):):) bra gjort!:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

gud de va tok fint!:):) de gjorde du riktigt bra du har ju m¨ålar talang!!:):) ja de börjas kännas spännande!:):):) har du börjat känna nå då?:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

Shit vad fint Sara! Du är ju superduktig :D Verkligen bra jobbat :) Kramar! //Sarah

Anonym sa...

hahaha oki:):) nej jag har inte känt en enda sammandragning under hela tiden, så jag väntar på att vattnet ska gå och de ska sätta igång!::):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Ida sa...

HAHA förlåt DÅ!! Men visa David pyjamasen med dinosar på, då kanske han förlåter mig.