fredag, mars 26, 2010

En börda som släppt. Kl. är 19.04.

Fick veta nu på eftermiddagen att vi faktiskt får en ny tvättmaskin. Och efter att ha legat hela natten, och vänt och vridit på mig på grund av den där nedrans tvättmaskinen, var det mycket välkommet. Ni vet när man var yngre, och pojkar var hela världen. Typ i 7:an. När någon gjorde slut, och man kunde vakna mitt i natten och vara ledsen. Men inte veta varför, tills man kom på. Så var det i natt med denna tvättmaskin. Som en stor sorg. Men, med den bördan släppt slocknade jag på soffan. Jag, Kia och Karate Kid (nya arbetsnamnet?). Jag och Kisen lugnt och stilla, medans Karate Kid försökte sparka sig ut genom magen. Och sedan fick hicka av ansträngningen. Mysigt i alla fall. Nu blir det fredagsmys.

Måste ju även skicka ett grattis till William som fyller hela 2 år idag! Han börjar vara en stor kille, och när jag träffade honom sist kallade han mig för bebis. Tack...för det William, och hoppas du får vara pigg och kry på din födelsedag!

Over and out.

1 kommentar:

Ida sa...

Blir så glad av att läsa här, och stolt. Du är en sån bra människa! Och kommer bli en bra mamma.. om NÅGRA DAGAR!!!!