tisdag, mars 30, 2010

Idag. Kl. är 21.51.

Har jag:

*Varit till barnmorskan - 139 i hjärtljud och allt bara bra. För ovanlighetens skull. Hon tyckte också att magen sjunkit, så det så!

*Ätit lunch med Jenny, fått en liten uppdatering på jobbet.

*Varit på stan med systra min. Behöver jag säga att det var trevligt? Nope. Men det var verkligen det. Handlade en massa spännande grejjer. Några nödvändiga, och några lite mindre. Ids inte leta igen kameran nu, men imorgon ska ni få se min fina mugghållare till barnvagnen. Med tillhörande mugg.

Sovit på soffan. En riktigt dregglig tupplur. Var riktigt trött alltså. Jag och Kisen dregglade ikapp.

Och sedan tittat på hockey. Kul att Skellefteå fick vinna! Tråkigt att kommentatorerna var så negg mot AIK. Höjdpunkten var när en skellefteåspelare fick värsta knytnävssmällen i farten - men det tydligen var hans fel eftersom han höll huvudet för lågt? Han skallade alltså färjestadspelaren i knytnävarna, eller? Kul i alla fall.

Jamen ni hör ju vilken underbar dag! Vet inte vad jag ska hitta på imorgon för att toppa detta, om det ens går. Men, försöka måste man!

Over and out.

Inga kommentarer: