onsdag, mars 24, 2010

LYCKA! Kl. är 21.11.

Nämnde jag att våran tvättmaskin fungerar igen? Sedan början av veckan är det enda jag tänkt på, VAD jag kan tvätta. Allt åker in, bara för skojs skull. Kia vågar knappt gå in i tvättstugan, eftersom där hivas det tvätt för fulla muggar. Och passar man sig inte kanske man för en 40-graders.
Lycka är även havandeskapspenning! Förstår inte hur kvinnor kan jobba till någon vecka innan, men ni gör det bra! Efter några hektiska dagar med matlagning och förberedelser. Igår vart det ju en liten prommis broarna runt, och systermiddag och ICA. Idag kunde jag bara inte komma på vem jag var och vad jag hette. Så efter att Herr Nilsson farit till jobbet, slocknade jag. Typ tre timmar senare, vaknade jag...pigg...i säkert en timme. Det får bli en tidig kväll ikväll. Men nu - film.
Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag kan donera tvätt till dej. Mina fogar säger just nu: "Ge fan i att gå i trappen!". Men det får man ju ignorera när tvättstugan är i källaren och barnen smutsar ner kläder trots att jag säger till dom att inte kleta :-)