onsdag, mars 31, 2010


Vad är väl en vagn, utan en termosmugg och en mugghållare? Inte vet jag. Men nu är i alla fall vagnen komplett! Kan se mig själv i sommar, när jag vandrar en solig dag - med en kall ramlösa i min mugghållare.
Ja jag vet. Jag kunde ha haft den i något av de sjuttioelva andra ställen som finns på en vagn. Men det ska jag inte. För jag har en mugghållare. Kanske måste börja gilla kaffe? Så jag kan bli en lattémamma. Öh nä. Skulle inte tro det.
Nu blir det sängen. Man blir trött av bad och jobb-besök. Sedan körde jag förbi Ica också för att handla, men vart trött bara av att titta på allt folk som var där. Det var kö till en parkering. Kö till en vagn. Det var kö till den kön! Har istället kommit på den briljanta planen, imorgon kl. 18.00 kommer det bara vara jag där. I hela Skellefteå. Jag får helt enkelt offra hockeyn för det, det är det värt.
Over and out.

2 kommentarer:

mamsen sa...

Önskar dig och David en Glad Påsk.
Älskar dig
Kram från mamma

Ida sa...

Jag hänkar om du vill:-)