tisdag, mars 09, 2010

Om jag var en bil. Kl. är 14.41.


Är precis lika peppad idag på att få klart rummet, men efter att första varvet gjorts färdigt imorse (jag vet, men mina planer håller sällan...) så började det låta klonk-klonk i korsryggen. För varje steg. Det håller ju lite i sig. Och jag vet inte om det är en bra eller en dålig grej, bara att om jag satt i bilen och hörde det där ljudet skulle jag få en massa ångest. Och min plånbok skulle få en massa ångest. Så jag antar bara att ett klonk-klonk i ryggen är lika dåligt som ett klonk-klonk i bilen. Därför intar jag soffan ett tag. Jag och min trogna partner in crime; Kisendorf! Som har tjuvbörjat redan. Hon är mattes labrador idag!
Over and out.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vila ryggen! Rummet blir inte finare bara för att du knäcker den. Klonk-klonk är inte nåt bra ljud i en gravid rygg och kan följas av en hel del annat otrevligt. Vila hellre lite längre än du tänkt. Är själv kanske lite väl tjurskallig när jag börjat med nåt, men G är bra på att ta ner mej på jorden igen :-)

Sandra sa...

Kan säga att detta ljud hade jag med i korsryggen, och de sitter kvar än men börjar avta.. inte de roligaste :P men de är helt normalt

Sara sa...

Tack Agneta! Min rygg är ändå ganska nöjd, trots påfrestningarna den får utstå ibland :) Men den fick sig en vilodag i alla fall.

Det låter bra Sandra, tur jag har er som är gamla i gamet att falla tillbaka på :D