tisdag, mars 23, 2010

Nu du Dolph. Kl. är 11.12.

Kan du inte överraska oss med byxorna nere. Hehe. Vi är redo nämligen. Gårdagen spenderades i köket. Allt som allt vart det:
  • 4 st rulltårtor.
  • 2 st pitekakor.
  • 3 st skink och broccoli-pajer.
  • 2 st tacopajer.
  • 2 st lasagner.

Fest? Kanske ni tänker. Men nä, jag tror att det är detta som kallas att boa. Jag har nästan listat ut att jag inte kommer var så sugen på att stå vid spisen första veckan eller två, efter det att Dolph dykt upp. Så då blir det såhär istället. Allt ligger i en särskild låda i frysen, som jag har valt att kalla "rör du - så dör du." - lådan. Jag och David har ett så fint och unikt förhållande att vi kan hota varandra till livet ibland. (Han bara skrattar åt mig, och frågade vad som gällde om något skulle RÅKA hamna på en annan hylla.)

Eller. Vi kanske skulle ha packat den berömda bb-väskan. Det börjar ju som kunna vara dags.


Over and out.

2 kommentarer:

Catrine sa...

ja jag har sagt det förut och ajg säger det igen - du är så klok... =)=) jättebra att göra lite i förväg... jag gjorde lika å bakade så jag inte behövde baka till dopet... riktigt skönt... å förresten så tror jag det blir en liten flicka...en Moa, Selina eller thea... å om jag måste gissa på datum så blir det den... hmmm 12/4... kram //Catrine

Unknown sa...

Vad gjorde du för rulltårtor? Kände för att baka rulltårtor. Det är lagom ansträngande :-)