måndag, mars 08, 2010

Ingen rast. Ingen ro. Kl. är 21.51.

Är så otroligt peppad på att göra klart barnrummet nu, att jag inte ens har ro att se hollywoodfruarna. Vilket inte säger så mycket men, i alla fall. Halva rummet är målat, och hade jag inte varit preggo hade det varit hela. Men än finns det tid. Jag tänker mig: måla färdigt och sedan en lång varm dusch, och lite av mitt nya body butter. Sedan knoppa in. Och nej. Ingen bild på det halvfärdiga rummet. Det får bli senare. Istället måste jag bara visa den underbara bädden som min underbara svärmor har sytt. Finaste saken bebisen har so far...

Och snuttefilten vi införskaffade när vi ändå råkade halka in på babyproffsen.

Catrine...det är hallon som är da shit. Kias ögon slår runt i huvudet på henne när hon känner hallonlukten, och jag klandrar henne inte. Jag vill äta upp burken. Testa hallon!

Och sist men inte minst...käre "anonyme" kommenterare. Det finns så mycket annat underbart att fundera på här i världen. Så fundera lite själv över den frågan - du har nog svaret. (Underbar uppfinning. Telefonen. Använd den.) Tills dess att det kommer att ske, har jag varken tänkt slösa tid på att reflektera eller publicera anonyma kommentarer (om dom inte är underbart gulliga förstås...). Du behöver inte slösa din tid på att lämna dom. Se. En win-win-situation!

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå va spännande!:):):):) blir kul att se de färdiga resultatet!:):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )