onsdag, mars 17, 2010

Kommunikation. Kl. är 22.25.

När man ska ha kontakt med servicefirmor, kan man bete sig på två sätt:
1. Man är vänlig och snäll, och hoppas på så sätt skapa en relation med personen man pratar med. Detta ska leda till att dom ska VILJA hjälpa en. Av hela sitt hjärta.

2. Man ringer mycket och ofta, och låter dom verkligen veta hur irriterande det är att allt ska ta sådan lång tid. OM man väljer detta sätt är det viktigt att veta att man måste rida ut det till fullo. Vara ett riktigt pain in the ass. Det går inte att fastna i att vara lite jobbig, men inget pain, eftersom att man då skapar en massa motvilja hos personen att hjälpa en.

Jag önskar att jag hade nog med balls för att testa metod nr. 2. Eftersom den andra funkar så vansinnigt dåligt. Jag börjar vara less och smutsig, allmänt sunkig skulle man kunna säga.


Åttonde (eller är det nio kanske?) veckan utan tvättmaskin. That´s just plain cruelty. Snälla tvättmaskin, bli frisk snart. Mamma saknar dig, och du ska veta att du är hennes favorit-vitvara.
Over and out.

3 kommentarer:

mamsen sa...

Du får komma hit och tvätta i min fina tvättstuga om du vill. Hör av dig så kan jag kolla om tid.
Kram från mamma

Unknown sa...

Ska den lagas eller köper ni en ny? Vi köpte en ny och den kom på under en vecka.

Unknown sa...

Reparatörer och deras släktingar hantverkare verkar ha sina egna tidslagar.