fredag, mars 26, 2010

Tjatigt. Nähä. Kl. är 13.25.


Lägg till bildNu funkar den igen. Reparatören var bara tvungen hit och lägga sina helande händer på den för att den skulle starta igen. Irriterande? Ja. Dock så hittade jag felet på maskinen, när jag gick ner i slutet av nästa program. Programmet tog aldrig slut. Och maskinen såg inte ut som sig själv där den stod och hoppade och fräste. Det var som att den var besatt. Förstod nu varför jordfelsbrytaren slagit ifrån, särskilt som hela faderuttan luktade bränt!

Jag behöver nog en riktigt bra reparatör. Kanske en ny maskin. Eller så en präst skulle hjälpa, några stänk med vigvatten.

Allt detta kommer förmodligen att leda till Dolphs födsel, var nog en aning orolig när magsjukan gick - men stressen över denna jädrans tvättmaskin är värre. Har ont på de underligaste ställen, så nu blir det soffan och en alvedon. Jag får alvedonen, soffan får mig. Men glöm nu inte Dolph, att du och mamma har en deal om att du ska komma EFTER den 10:e.


Over and out.

Inga kommentarer: