torsdag, mars 18, 2010

Det ryktas att... Kl. är 21.43.

...det bara är 23 dagar kvar. Och det börjar kännas så också, som att det är dags att boa. Därför har dagen bestått av att sätta in skötbordet på toan, montera blöjhink, sy på ett axelband till skötväskan och vika in pyttesmå kläder. Kom även på att det skulle vara en bra idé att handla blöjor och lite annat smått och gott (något som fick vara eftersom jag varit klantig nog och glömt min börs i Davids bil). Hörde någonstans att det går åt ca 5-7 blöjor per dag. När jag berättade det för David trodde han att jag sa 57 blöjor per dag. Han kom tillbaka blek efter ett tag, när han hade räknat ut att vi skulle vara tvungen byta en blöja var 30:nde minut. Som tur var löste sig missförståndet. Innan han hittade passet.

Over and out.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det är ju inte nån panik med blöjorna. Man får ju nåt packet i babyboxen och babypåsen på BB. Sen vet jag inte om du hämtat ut nån Pampers babybox. Där är det också några stycken.

Anolyon sa...

Om din unge blir som Ella kan det bli fler blöjor än 7 om dagen... ;)

Ida sa...

Vi hade inte köpt några blöjor innan, man fick från BB som Agneta sa, tror det räckte i typ en vecka för oss. Fast sen går det undan!

maria k sa...

Köp inga blöjor ännu! Man får massor på bb o i babyboxarna. Så ni klarar er ett litet tag i alla fall.. (om de inte ändrat förstås men det kan du ju kolla med bm)