måndag, mars 29, 2010

Man tror man ska känna sig själv. Kl. är 20.53.

När man är 23 (okej, snart 24...). Men, helt plötsligt har jag börjat tycka om att baka. Ikväll har jag gjort en lime och maräng-paj som Jenny visade mig. Eller en. Jag gjorde en för att ätas av ikväll, och två för att frysas in. Jag har blivit en maniac. Vi har snart mer mat i frysen än Ica har i frysdiskarna. Jag tror att det kan vara av den enkla anledningen - att köket snart är klart. Det är betydligt roligare att baka och stöka när det finns plats, fräscha vitvaror och kanske framför allt DISKMASKIN! Det och sen boar jag nog lite.

Har för övrigt David hemma ikväll, vilket är mys-pysigt. Hittade igen min gråa tröja från JC. Den ska ju vara oversize, men den känns inte särskilt oversize. Den kanske blir det snart igen. Blogger vill ju inte direkt samarbeta med bilder just nu. Kanske sen ikväll att ni får se denna rediga kula. Tror magen har sjunkit en del, eftersom jag numera har den i knät när jag sitter ner. (ja, den såg inte så låg ut på bilden där - men tröjan är typ 3 mil lång. Hur som helst är det något som känns annorlunda. Men oroa dig inte Maria, Karate Kid har lovat stanna inne läääänge till...)

Over and out.

6 kommentarer:

Maria K sa...

Aahh! Inte ramla ned ännu Dolph! Tävlingsmänniskan i mig säger VÄNTA!! :)

Unknown sa...

Du är så härlig! Snacka om att du har en underbar inställning! Hoppas du får en bra förlossning också :-)

Anonym sa...

jaha okok!:) nej jag har inga känningar än!:) den verkar trivas bra där inne!:) oki ja de är ju på fredag jag har gått 8 dagar övber!:) så kanske till helgen då:):):)

//frida ( www.shooooo.blogg.se !)

Ida sa...

Vänta nu.. I din lista över gissningar så får Davids syster heta FASTER Elin. Jag heter bara Ida. Det var ett slag under bältet

Ida sa...

Haha så ska det se ut! ;)

mamsen sa...

Och jag finns inte med alls. Snyft
Kram/mamma