torsdag, mars 25, 2010

Jag vet att jag sa... Kl. är 20.17.

Att jag aldrig skulle lägga ut magbilder. Men det var innan jag vart så jädrans stolt över Dolph-magen. Med bristningar och allt (det är väl för guds skull klart att man får bristningar, jag är väl inte gjord av nåt nedrans gladpack eller? Jag har helt förlikat mig med det...) Fick jag välja själv skulle jag önska det var sommar nu, så jag fick flasha magen i bikini. Men. Jag får nöja mig med att springa ut till brevlådan - UTAN JACKA - för att hämta posten. Fy tusan så förvånade grannar kommer att bli när dom får en till invånare till Villavägen. Dom kan ju knappt ha märkt att jag är preggo!

Dagen har spenderats med att ringa myndigheter. Och bilverkstaden, för att boka in bilen på service. Fick en tid den 12/4, men jag sa till dom direkt att jag kommer nog bli tvungen avboka den tiden. För jag har tänkt vinna vadslagningen. Eller så snäpper jag in med bilen på service innan förlossningen. Får se vilket. Har även rotat en massa i gamla lådor, men mina gamla grejjer. Känns så mysigt att få sätta upp dessa saker i Dolphs rum. Och för att inte tala om hur underligt det är att packa en väska för 3!
Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Så fin du är:)

Anonym sa...

söt magen!:):):) räkna nu med 2 veckors övertid!:) alla säger de till mig och de är inge kjul att höra jag veet men bättre ställa in sig på de!:):)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )