måndag, mars 08, 2010

Inatt jag drömde något som... Kl. är 10.09.

...jag aaaaaldrig drömt föruuuuuuut! Jag drömde David-skulle-spränga-vårat-hus-med-kärnvapen i luuuuuuften. Så. Nu har man sjungt upp sig för dagen. Han hade en bra anledning till varför han ville göra detta, och den var solklar inatt. Har bara glömt den nu. Så tokigt det kan bli.
Idag blir det att fortsätta i Dolphs rum (eller Bruce Lees rum, vi testar det namnet istället...eftersom bebisen är expert på att sparkas.) Det lär bli tungt. Det lär bli messy. Och det lär bli dammigt.

Nope, detta är ingen dataredigerad bild av hur jag kommer att se ut vid 65 om jag röker och dricker snuskiga mängder alkohol (ej i svartvitt är näsan härligt röd.). Det är jag som tragglar på med underarbetet till rummet. Önskar jag kunde "sliiipa"...(lite dålig humor på morgonkvisten)

So, bare with me. Om jag inte hörs av mycket, eller har någon tid i veckan så är det p.g.a att jag innan veckan är slut ska ha barnrummet färdigt. Så Dolph (Bruce Lee) lugnt kan komma till världen när han vill!

Over and out.

2 kommentarer:

Sandra sa...

vilken snygging på bilden :)

Maria K sa...

Hahaaa! Ja, det var inte en alltför smickrande bild. Men kanske man ska prova själv, så slipper man lämna in för fotoanalys som kostar skjortan! :)
Hoppas ni mår bra, alla 3!
See ya!