tisdag, mars 09, 2010

2,6 kilo! Kl. är 22.17.

Just hemkommen från en härlig vattengympa. Vatten gör verkligen under när man gravid. Känner mig inte mer gravid än jag gjorde i vecka 22 när jag gympar i vattnet. Tvivlar att det skulle kännas så på torra land. Tog även det stora steget upp på vågen och upptäckte att jag inte gått upp mer än 2,6 kilo med Dolph i magen. Det kändes underbart skönt! (Men, kan balansera den nyheten med att jag fått bristningar på magen...) Firade i alla fall den goda nyheten med...hrmm...morötter...och...isvatten? Eller hur det nu var...

Hmm...tror inte min barnmorska skulle bli så glad om hon fick veta att jag firade min lilla viktuppgång med, godis och cola. Men hur stora är oddsen för att hon ska halka in hit?! (Bara för att jag skrev så kommer hon att göra det. Bergis.)

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Är det din totala viktökning?