torsdag, april 01, 2010

April, april OCH glad påsk!

Har insett att jag aldrig kommer få ett bättre läge att lura folk. Ooooh, jag ska föda, oooooh. Men har även insett att folk skulle tro det. Folk skulle förmodligen inte ha nerverna för det. Och det skulle slå tillbaka på mig. Backfire.

Så jag låter det vara. Kan istället säga, att såvitt jag vet, kommer inte Karate Kid att visa sitt nylle idag. Helt enligt planen. Igår simmade jag, men det får nog vara för sista gången. Idag sitter jag och sluddrar och spelar på läppen. Apatisk. Vaknade, steg upp. Och la mig i soffan och somnade. Men nu så kanske. Ska snart bege mig iväg till stan för att handla - för se om min plan kommer att gå i stöpet eller. Kanske ingen är på Skellefteå Kraft Arena ikväll. Min blogg kanske - helt plötsligt - vart vansinnigt populär, och alla läste om mina briljanta planer. Jaja. Jag är flexibel. Isåfall far jag på hockey istället.

Glad påsk på er alla. Och kom ihåg att på påsken är det okej att äta hutlösa mängder godis. Det är praktiskt taget godisets högtid.

Over and out.

Inga kommentarer: