måndag, april 12, 2010

Another two bites the dust. Kl. är 23.42.

Tyvärr är en av dem jag! Tusan också. Jag och Catrine trodde på idag, men fick ju uppenbarligen fel. Kanske morgondagen blir en lyckodag? Jag trodde jag hade lyckats när jag bröt höger skinka i källartrappan. Men det krävdes tydligen mer. Rackarns mage att vara ivägen, man ser ju inte vart fötterna befinner sig.

Måste visa det senaste pysslet i bebis-rummet. Bäddade ner spjälskyddet igår, och led inte mycket av att jag var tvungen bädda om sängen också. David hjälpte mig att sätta upp en lampa (Tack Lina, den vart perfekt! Just ja, vi skulle ju till Ikea imorgon. Kanske får skjuta en dag på det...) och även två tavlor. Den ena är Davids, som han fått när han var liten. Den andra fick jag av Farmor för 15 år sedan. Mysigt att blanda lite från oss båda. Och sist men inte minst, var jag och inhandlade en pall idag. Något att lägga upp benen på, och slappa lite.

Nu blir det att krypa ner under täcket och sussa lite. Förhoppningsvis kommer David hem snabbt och gör samma sak!

Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Så mysigt!!! :-) Vill du inte komma och hälsa på idag, vi kan ta promenader, äta ananas, snurra på bröstvårtorna, dricka hallonbladste..! Vad säger du? Good?

Unknown sa...

Det är bäst du sätter igång om du ska hinna få igång det till imorgon ;-) Tyvärr är ju jag usel på att gissa datum på andra. Har hittills inte haft fel magkänsla för mej själv dock :-)

En annan ska till barnmorskan idag och Felicia har upplyst sin lillasyster om att vi ska och lyssna på lillebror. Hon bestämde sej för länge sen att det är en lillebror i min mage. Fast hon tycker den tar tid på sej att komma :-) Hon står och håller händerna på magen och tittar på den. Sen visar hon var fötter och annat är. Den har minst tre fötter enligt henne.