lördag, april 17, 2010

UTFLYKT! Kl. är 20.50.

Tänk så mycket det kan göra att komma ut lite. Åka upp till staaaan. Och sedan ta mysiga omvägar hem.
Och yes, det är verkligen Sagan om ringen filmerna. Jag har alltid varit superneg mot dom. Jag var väl typ 14 när dom kom. Och tyckte det var det töntigaste som fanns. Kanske lite för att vara tvärsöver. Men. Nu när David köpte den första, förlängda. Och jag mest sympati-tittade med honom, men upptäckte att det var ju ganska spännande. Så. Vem tror ni inte att det var som ville fara och handla andra filmen idag? Jo, jag. (Taskigt att avsluta filmer, som den första slutade...då måste man ju se fortsättningen...)


(Lägg även märke till hur jag viftar med godis-påsen! Det är entusiasm det!)
Okej. Jag vet att jag sagt det förut ikväll. Men nu är det lördagsmys. PÅ riktigt.
Over and out.

Inga kommentarer: