onsdag, april 07, 2010

Another two bites the dust. Kl. är 22.43.

Tyvärr Elin, så verkar det inte bli någon bebis ikväll heller. Ledsen för det. David ville jag skulle hälsa: You loooooooose. Sucker. Beklagar även Cissi...det var ett bra försök.

Moget.

Spännande nu i vadslagningen, med tanke på att varenda dag i typ två veckor framöver är paxad. Och jag har en känsla av att det inte kommer att dröja alldeles för länge. (men bara för att jag säger det, kommer jag få äta upp det.)

Har haft en mysig kväll tillsammans med Davids familj. Käkat smörgåstårta och tittat på hockey. Nu tänkte jag återgå till det jag sysslade med innan dess...alltså följande. Halvslumra i soffan, i sunkiga kläder - samtidigt som jag läser bloggar - MED ögonen stängda.

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Problemet är att AIK verkar vägra vinna så länge Karate Kid är kvar i din mage.