torsdag, april 08, 2010

39+4...5...? Kl. är 10.22.

Shit. Jag har tappat räkningen. Men jag tror att det är +4 idag, kanske? Det närmar sig i alla fall. Med stora dromedar-steg.
Vad dagen ska erbjuda blir intressant att se. Särskilt med tanke på alla dessa fantastiska saker jag har planerade. Jag ska...handla på Konsum och tvätta Davids skjorta. Wooohooo. Hur party blir inte det?

Det är då relativt lugnt i magen nu. Bebben har sovit ovanligt gott inatt, och inte väckt mig någon gång tror jag. Även fast jag misstänker att den var inblandad i kiss-uppstigningen kl. 5. Vet bara inte hur. Den illbattingen. Just nu längtar jag mest efter att det ska bli EFTER lördag, så Karate Kid lovligt kan komma. För jag längtar ju även till alla trevliga kalas i helgen. Vet ni förresten nästa fördel med att vara gravid? (får väl nästan kalla det höggravid nu kanske?) Ska man klä upp sig tjusigt för, säg, ett kalas. Då behöver man inte stå och fundera 3 år över vad man ska ta. Man tar första bästa plagg man kommer i.

Nu ska jag kedja fast mig vid David så han inte kan fara till jobbet.

Over and out.

Inga kommentarer: