lördag, april 17, 2010

Nope. Kl. är 11.51.

Jag är - typ - vaken. Och ingen bebis idag heller, eller än så länge i alla fall. Dagens metod för att få bebisen består av att David får hålla upp mig i armarna. Förslagsvis om han står på soffan. Sedan skakar han sin päronformade flickvän lätt, och så hoppas vi på att bebisen trillar ner. Funkar inte det ska jag åka till Barnens hus och handla en hoppstylta.

Märks det att jag börjar vara lite less? Bara lite?

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, och titta på vänner. Jag har börjat titta på säsongen igen när Rachel är gravid, på något sätt tror jag att jag kan uppskatta preggo-skämten mer idag än vad jag gjorde då!

Over and out.

2 kommentarer:

Ida sa...

Stackars lilla storasyster. Jag förstår om du är övervänt (det är jag med och jag har inte ens burit din kula i 9 månader) men snart så! Har du testat mitt knep? Jag är övertygad, its the grej!

Unknown sa...

Snälla säg att nån filmar! Lät bara outhärdligt lustigt! En lång stör till karl som står på en soffa och skakar en sprängfärdig kvinna.

Jag förstår att du är less, men den mentala bilden du skapade i mitt huvud var bara så kul :-)