fredag, april 16, 2010

Hårt mot hårt. Kl. är 14.55.

Som Agneta sa, att hennes kropp inte ville sova. Och det ville nog inte min egentligen heller. Men jag insåg att det var dags att sätta hårt mot hårt (ja, eller mjukt mot mjukt really). Och tvinga den. Och då gick det bra. Har sovit till nu, och skulle nog kunna fortsätta ännu längre! Är så sjukt trött idag!
Har även utnyttjat min preggo-status till max idag. Något jag nog aldrig gjort förut. Ropade nämligen upp David från vardagsrummet till sovrummet så att han skulle kunna stänga dörren åt mig. Jag var ju i och för sig bara någon meter ifrån den, men det kändes som en avgund mellan oss. Och så fick jag ju kramas lite samtidigt. Två flugor i en smäll.

Har även legat och funderat, den där sekunden från det att man lägger sig ner till att man somnar. På vad jag kommer att sakna och inte sakna med att vara gravid. Det utvecklade sig som en lista i huvudet, så jag ska försöka få ner den på pränt - nu när preggonessity borde vara på sluttampen!


Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack igen!:):) du borde verkligen längta de är de bästa som man nånsin kan vara med om! jag bara gråter för att jag är så himla lycklig!!:) de är sjukt va stort de är!:):)

väntar med spänning på att se vad ni får för skrutt!:)

//frida (www.shooooo.blogg.se)